Olen nyt siis koko viikon sairastellut, mutta koska olen laiska ja saamaton, teen tän postauksen vasta nyt. Listaan tähän hyviä vinkkejä sen päivän varalle, jos pöpöt pääsevät niskanpäälle.

1. Dataa

2. Dataa

3. Dataa


Jep, kasvata juuret koneesi ääreen ja syöksy internetin ihmeelliseen maailmaan. Ja nyt sitten niitä faktoja:

1. Mun silmät on sammaleenvihreet ja oikeenpuolessa on semmonen oranssi pilkku

2. En voi nukkua ilman järkyttävän kokoista tyynyvuorta

3. Nään paljon outoja unia

4. Tanssin melkeen poikkeuksetta aina yksin ollessani

5. Inhoon biologiaa 

6. Mun onnennumero on 6

7. Olen vesimies

8. Tykkään katsoa muumeja

9. Mulla on lukihäiriö

10. Pelkään että mun hampaat putoaa

11. Saan usein ihan järkyttäviä yskäkohtauksia

12. Oon tosi nirso sen suhteen, että mitä suuhuni työnnän.

13. Pelkään lukua kolmetoista

14. Ja oon muutenki semmonen taikauskonen hömppä

15. Rakastan näyttelemistä

16. Ja raidallisia sukkia

17. En osaa laulaa

18. Asun maalla

19. Oon kenkäfriikki

20. En tiiä mikä musta tulee aikuisena

21. Tykkään kanasta


Että semmosta tälläkertaa. Koitan tehä uuden postauksen mahd. pian, katotaan nyt miten aika riittää. Moimoi!